Rozwój

ETYKIETA W BIZNESIE JAKO ELEMENT PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO.

14 - 15 grudnia 2020 r.

Online

Cena szkolenia:
1399 zł

Cel szkolenia

Program

Harmonogram

Prelegenci

Cena





Networking - przyjęcia, konferencje i portale społecznościowe

Autoprezentacja

  • Uścisk dłoni
  • Pierwszeństwo powitań
  • Rodzaje uścisków dłoni
  • Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
  • Postawa
  • Intonacja
  • Kontakt wzrokowy
  • Dystans

Wizytówka

  • Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
  • Miejsce na wizytówki
  • Brak wizytówek
  • Dopisywanie informacji
  • Znaki na wizytówkach

Przedstawianie osób

  • Formuły
  • Komunikacja niewerbalna
  • Precedencja
  • Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
  • Formy adresatywne
  • Zapamiętywanie imion i nazwisk

Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje

Maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji

  • Kto kończy rozmowę
  • Dwa telefony na raz
  • Telefon i gość
  • Kiedy wyłączyć telefon
  • Przerwana rozmowa
  • Wyjątkowe sytuacje

Przyjęcia na stojąco

  • Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
  • Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
  • Zagajenie oraz tematy, których należy unikać
  • Rotowanie
  • Korzystanie z bufetu
  • Jak zrobić "mocne" wejście, zdobyć autorytet

Komplementy i krytyka na arenie służbowej

Dress code

  • Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
  • Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny
  • Wizerunek biznesmena
  • Styl i moda
  • Typy kolorystyczne urody

Przyjęcia przy stole

  • Przegląd sztućców, zastawy stołowej i kieliszków
  • Menu
  • Formy serwisu: angielski, francuski, amerykański
  • Maniery przy stole
  • Jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji
  • Jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary)
  • Rola gościa i gospodarza
  • Jak wznosić toasty

Zaproszenie do restauracji na lunch, kolację

Najczęściej popełniane faux pas

Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji

-

Irena Kamińska-Radomska   wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Jonatana Mollera ? szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkanaście tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code?u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka ok. dwustu artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz książek: “Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”, “Kultura biznesu. Normy i formy”, “Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce”, “Jak zostać damą” (współautorka) i “Dress code dla kobiet” (współautorka). Gosć/ekspert TVN, TYP1, TVP2, TVP INFO, radiowej “Trójki”, Radia RDC, Polskiego Radia 1030 Chicago. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i na Uniwersytecie Ekonomicznym (autoprezentacja na kierunku dziennikarstwa). Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata. Doktorat ? z dziedziny stosunków międzynarodowych.

Zarejestruj się ON-LINE

lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy:

Jezeli mają Państwo pytania związane ze szkoleniem, prosimy o kontakt: info@wlr.com.pl

Cennik szkolenia

1399 + 23% VAT
koszt dostępu do streamingu (relacji w czasie rzeczywistym) dla jednego urządzenia




Rozwój

ETYKIETA W BIZNESIE JAKO ELEMENT PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO.

14 - 15 grudnia 2020 r.

Online

CEL SZKOLENIA






PROGRAM

Networking - przyjęcia, konferencje i portale społecznościowe

Autoprezentacja

  • Uścisk dłoni
  • Pierwszeństwo powitań
  • Rodzaje uścisków dłoni
  • Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
  • Postawa
  • Intonacja
  • Kontakt wzrokowy
  • Dystans

Wizytówka

  • Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
  • Miejsce na wizytówki
  • Brak wizytówek
  • Dopisywanie informacji
  • Znaki na wizytówkach

Przedstawianie osób

  • Formuły
  • Komunikacja niewerbalna
  • Precedencja
  • Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
  • Formy adresatywne
  • Zapamiętywanie imion i nazwisk

Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje

Maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji

  • Kto kończy rozmowę
  • Dwa telefony na raz
  • Telefon i gość
  • Kiedy wyłączyć telefon
  • Przerwana rozmowa
  • Wyjątkowe sytuacje

Przyjęcia na stojąco

  • Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
  • Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
  • Zagajenie oraz tematy, których należy unikać
  • Rotowanie
  • Korzystanie z bufetu
  • Jak zrobić "mocne" wejście, zdobyć autorytet

Komplementy i krytyka na arenie służbowej

Dress code

  • Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
  • Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny
  • Wizerunek biznesmena
  • Styl i moda
  • Typy kolorystyczne urody

Przyjęcia przy stole

  • Przegląd sztućców, zastawy stołowej i kieliszków
  • Menu
  • Formy serwisu: angielski, francuski, amerykański
  • Maniery przy stole
  • Jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji
  • Jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary)
  • Rola gościa i gospodarza
  • Jak wznosić toasty

Zaproszenie do restauracji na lunch, kolację

Najczęściej popełniane faux pas

Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji


HARMONOGRAM

-

PRELEGENCI

Irena Kamińska-Radomska   wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Jonatana Mollera ? szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkanaście tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code?u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka ok. dwustu artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz książek: “Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”, “Kultura biznesu. Normy i formy”, “Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce”, “Jak zostać damą” (współautorka) i “Dress code dla kobiet” (współautorka). Gosć/ekspert TVN, TYP1, TVP2, TVP INFO, radiowej “Trójki”, Radia RDC, Polskiego Radia 1030 Chicago. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i na Uniwersytecie Ekonomicznym (autoprezentacja na kierunku dziennikarstwa). Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata. Doktorat ? z dziedziny stosunków międzynarodowych.


CENA SZKOLENIA

1399 + 23% VAT
koszt dostępu do streamingu (relacji w czasie rzeczywistym) dla jednego urządzenia





Zarejestruj się ON-LINE
lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy: