Rozwój
Cel szkolenia
Program
Harmonogram
Prelegenci
Cena
Networking - przyjęcia, konferencje i portale społecznościowe
Autoprezentacja
- Uścisk dłoni
- Pierwszeństwo powitań
- Rodzaje uścisków dłoni
- Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
- Postawa
- Intonacja
- Kontakt wzrokowy
- Dystans
Wizytówka
- Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
- Miejsce na wizytówki
- Brak wizytówek
- Dopisywanie informacji
- Znaki na wizytówkach
Przedstawianie osób
- Formuły
- Komunikacja niewerbalna
- Precedencja
- Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
- Formy adresatywne
- Zapamiętywanie imion i nazwisk
Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje
Maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji
- Kto kończy rozmowę
- Dwa telefony na raz
- Telefon i gość
- Kiedy wyłączyć telefon
- Przerwana rozmowa
- Wyjątkowe sytuacje
Przyjęcia na stojąco
- Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
- Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
- Zagajenie oraz tematy, których należy unikać
- Rotowanie
- Korzystanie z bufetu
- Jak zrobić "mocne" wejście, zdobyć autorytet
Komplementy i krytyka na arenie służbowej
Dress code
- Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
- Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny
- Wizerunek biznesmena
- Styl i moda
- Typy kolorystyczne urody
Przyjęcia przy stole
- Przegląd sztućców, zastawy stołowej i kieliszków
- Menu
- Formy serwisu: angielski, francuski, amerykański
- Maniery przy stole
- Jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji
- Jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary)
- Rola gościa i gospodarza
- Jak wznosić toasty
Zaproszenie do restauracji na lunch, kolację
Najczęściej popełniane faux pas
Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji
Irena Kamińska-Radomska wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Jonatana Mollera ? szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkanaście tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code?u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka ok. dwustu artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz książek: “Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”, “Kultura biznesu. Normy i formy”, “Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce”, “Jak zostać damą” (współautorka) i “Dress code dla kobiet” (współautorka). Gosć/ekspert TVN, TYP1, TVP2, TVP INFO, radiowej “Trójki”, Radia RDC, Polskiego Radia 1030 Chicago. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i na Uniwersytecie Ekonomicznym (autoprezentacja na kierunku dziennikarstwa). Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata. Doktorat ? z dziedziny stosunków międzynarodowych.
Zarejestruj się ON-LINE
lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy:
Jezeli mają Państwo pytania związane ze szkoleniem, prosimy o kontakt: info@wlr.com.pl
Cennik szkolenia
1399 + 23% VAT
koszt dostępu do streamingu (relacji w czasie rzeczywistym) dla jednego urządzenia