Podatki

PODATKI 2016

27 - 28 czerwca 2016 r.

hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

Cena szkolenia:
1500 zł

Cel szkolenia

Program

Harmonogram

Prelegenci

Cena

Rok 2016 jest czasem zmian podatkowych. Za sprawą podpisanych przez Prezydenta w sierpniu 2015 roku nowelizacji ustaw ordynacja podatkowa jak i ustaw o podatkach dochodowych przedsiębiorców czeka szereg zmian, z którymi do końca 2016 roku zalecamy zapoznanie się.

Dodatkowo zmiany w zakresie systemu odliczenia podatku VAT przy zastosowaniu systemu proporcji wprowadza ustawa o podatku VAT od stycznia 2016 roku oraz wyrok TSUE w sprawie statusu podatkowego samorządowych jednostek budżetowych.

Celem szkolenia jest przedstawienie zmian w podatku VAT , podatkach dochodowych od 2016 roku oraz nowych zasad obowiązujących w ordynacji podatkowej jak i funkcjonowania administracji podatkowej od 2016 roku. Uczestnicy szkolenia podczas zajęć uzyskują wiedze również o zmianach w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych.

    Dzień pierwszy

1. Rejestry VAT - nowe obowiązki od 1 lipca 2016 r. i 1 stycznia 2017 r., w tym:

  • nowe wymogi w zakresie danych w rejestrach VAT,
  • nowy obowiązek comiesięcznego przesyłania bez wezwania rejestrów VAT do urzędu skarbowego i terminy wprowadzenia tego obowiązków w zależności od wielkości podmiotu (1 lipiec 2016 r., 1 styczeń 2017 r. i 1 styczeń 2018 r.),
  • szczegółowe wymogi w zakresie elektronicznego jednolitego pliku dotyczącego rejestrów VAT.

2. Błędy i braki na fakturach a prawo do odliczenia VAT naliczonego w świetle opinii rzecznika generalnego z 18 lutego 2016 r., w tym:

  • czy można odliczyć VAT naliczony z faktury zawierającej błędy lub braki w obowiązkowych elementach faktury,
  • w jaki sposób prawidłowo określić nazwę i rodzaj towaru/usługi na fakturze,
  • w jaki sposób prawidłowo określić datę dostawy oraz skutki nieprawidłowego jej wskazania na fakturze,
  • analiza dotychczasowej praktyki organów podatkowych w zakresie błędów i braków na fakturze w porównaniu do wniosków wynikających z opinii rzecznika generalnego.

3. Jednolity plik kontrolny a rozliczanie VAT od 1 lipca 2016 r., w tym:

  • obowiązki podatników wynikające z wprowadzenia jednolitego pliku kontrolnego,
  • struktura jednolitego pliku kontrolnego a ewidencje VAT,
  • zmiany w zakresie kontroli po wprowadzeniu jednolitego pliku kontrolnego,
  • zmiany w zakresie rozliczania VAT związane z wprowadzeniem jednolitego pliku kontrolnego,
  • sankcje za nieprzestrzeganie nowych regulacji.

4. Zmiany od 1 stycznia 2016 r. i w trakcie roku 2016 r., w tym:

  • prewspółczynnik - kiedy i jak należy go stosować - praktyczne problemy,
  • zmiana właściwości urzędów skarbowych od 1 stycznia i 1 lipca 2016 r.,
  • nowe zasady korekty deklaracji i naliczania odsetek za zwłokę,
  • klauzula nadużycia prawa a rozliczanie VAT,
  • zmiany w VAT projektowane w trakcie 2016 r.

5. Odliczanie VAT naliczonego - wybrane zagadnienia, w tym:

  • terminy odliczania VAT naliczonego,
  • błędy na fakturach a prawo do odliczenia VAT,
  • duplikaty faktur i faktury otrzymane z opóźnieniem - kiedy można odliczyć VAT,
  • zakazy odliczenia VAT naliczonego,
  • VAT z faktury za czynności kompleksowe,
  • zakup paliwa z wykorzystaniem kart paliwowych a prawo do odliczenia VAT,
  • faktury za usługi marketingowe a odliczanie VAT naliczonego,
  • tzw. rabat pośredni a obowiązek korekty VAT naliczonego.

6. Faktury i faktury korygujące - praktyka i najczęstsze problemy, w tym:

  • anulowanie faktur,
  • wystawienie faktury na błędnego kontrahenta,
  • błędy na fakturach a prawo do odliczenia VAT naliczonego,
  • termin ujęcia faktur korygujących u sprzedawcy i nabywcy,
  • duplikaty faktur a terminy odliczania VAT naliczonego,
  • faktury w walucie obcej - praktyczne problemy,
  • przedawnienie a faktury korygujące.

7. Kontrola w VAT - praktyczne problemy, w tym:

  • przedłużenie terminu zwrotu VAT,
  • puste faktury a dobra wiara kontrahenta,
  • usługi budowlane - brak zgłoszenia podwykonawców - skutki w VAT,
  • praktyczne problemy ze stosowaniem stawki 0 % w transakcjach zagranicznych.

8. Najnowsze orzecznictwo i interpretacje organów podatkowych w zakresie VAT, w tym:

  • potrącenie a zwrot VAT w 25 dni,
  • anulowanie faktur,
  • koszty dodatkowe wliczane do podstawy opodatkowania w imporcie towarów,
  • refakturowanie a stawka VAT,
  • zapłata kartą płatniczą a obowiązek stosowania kas rejestrujących,

9. Pytania i odpowiedzi.

    Dzień drugi

1. Korekty i zasady ich ujmowania w podatku dochodowym, w tym:

  • nowe zasady ujmowania faktur korygujących dotyczących przychodów i kosztów podatkowych od 1 stycznia 2016 r. (m.in. rabaty, zwroty, błędy),
  • zasady ujmowania faktur korygujących na przełomie 2015 r. i 2016 r.,
  • bonusy, rabaty roczne - zasady ujmowania,
  • likwidacja działalności gospodarczej a późniejsze korekty (np.: rabaty i zwroty),
  • korekta zeznań i deklaracji składanych w podatku dochodowym - zmiany od 1 stycznia 2016r.,
  • nowe zasady liczenia odsetek za zwłokę w przypadku korekty podatku dochodowego i zaliczek na podatek na ten podatek,
  • zmiana formy opodatkowania a zasady ujmowania faktur korygujących.

2. Niezapłacone faktury w 2015 r. i 2016 r., w tym:

  • likwidacja korekty kosztów w przypadku niezapłaconych faktur od 1 stycznia 2016 r.,
  • niezapłacone faktury kosztowe na przełomie 2015 r. i 2016 r.,
  • amortyzacja środków trwałych nabytych przed 1 stycznia 2016 r. a nieopłacone faktury.

3. Zmiany od 1 stycznia 2016 r. - pozostałe zagadnienia, w tym:

  • wydatki na tworzenie zakładowych żłobków, klubów dziecięcych i przedszkoli oraz dofinansowanie wspomnianych wydatków dla pracowników,
  • ulga na działalność badawczo-rozwojową - kiedy i kto może korzystać,
  • nowe zasady opodatkowania przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach przychodów lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych,
  • zmiana zasad opodatkowania niektórych przychodów rolników.

4. Przychody podatkowe - bieżące problemy i aktualne orzecznictwo, w tym:

  • dostawa towarów i świadczenie usług - praktyczne problemy związane z ustalaniem daty przychodu (np.: faktury wystawione przed wykonaniem usługi, wcześniejsze otrzymanie zapłaty a przychód),
  • usługi rozliczane w okresach rozliczeniowych a data powstania przychodu,
  • zasady korygowania przychodów z uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa,
  • przychody z nieodpłatnych i częściowo odpłatnych świadczeń,
  • przychody rozpoznawane na zasadzie kasowej,
  • bonusy, rabaty, premie pieniężne,
  • vouchery, karnety, karty podarunkowe - data powstania przychodu.

5. Koszty uzyskania przychodów - wybrane problemy, w tym:

  • koszty bezpośrednie i pośrednie (zasady kwalifikacji, moment potrącenia i sposób dokumentowania),
  • korekta kosztów uzyskania przychodów z niezapłaconych faktur - wątpliwości i praktyka,
  • koszty zaniechanych inwestycji,
  • wierzytelności nieściągalne, kary umowne i odszkodowania,
  • koszty usług niematerialnych - praktyczne problemy,
  • reklama, promocja i reprezentacja,
  • samochody w firmie (m.in. używanie samochodów służbowych do celów prywatnych, leasing samochodu a polisa AC),
  • wydatki na podwyższenie kapitału, wypłatę dywidendy, itp.

6. Nieodpłatne świadczenia, w tym:

  • nieodpłatne świadczenia na rzecz pracowników (np.: polisy ubezpieczeniowe, pakiety medyczne, imprezy integracyjne, samochody służbowe),
  • nieodpłatne pełnienie funkcji członka zarządu,
  • nieodpłatne świadczenia wspólników (udziałowców) na rzecz spółki (np.: nieoprocentowane pożyczki, użyczenie samochodu, praca własna wspólnika i jego małżonka),
  • zysk zatrzymany w spółce (kiedy jest neutralny podatkowo, a kiedy powoduje obowiązek zapłaty podatku),
  • korzystanie przez pracowników z majątku firmy (nieodpłatnie lub za częściową odpłatnością),
  • noclegi pracowników nie będących w podróży służbowej.

7. Podatek u źródła - praktyczne problemy, w tym:

  • ważność certyfikatu rezydencji - zmiany od 1 stycznia 2015 r.,
  • kiedy i od jakich świadczeń należy pobrać podatek u źródła,
  • obowiązki płatnika w zakresie podatku u źródła.

8. Pytania i odpowiedzi.

Dzień pierwszy
09:45 - 10:00 Rejestracja i przywitanie uczestników
10:00 - 11:30 Szkolenie
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:30 Szkolenie
13:30 - 14:00 Lunch
14:00 - 16:30 Szkolenie
16:30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Dzień drugi
08:45 - 09:00 Rejestracja i przywitanie uczestników
09:00 - 10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 13:00 Szkolenie
13:00 - 13:30 Lunch
13:30 - 15:30 Szkolenie
15:30 Zakończenie szkolenia

Dorota Kosacka-Olszewska Doradca podatkowy (nr wpisu 06598), ceniony wykładowca na organizowanych w całym kraju konferencjach i szkoleniach z prawa podatkowego. Autorka i współautorka wielu publikacji z zakresu podatków, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa gospodarczego, w tym:

- kilkuset artykułów o tematyce prawno-podatkowej opublikowanych m.in. na łamach "Rzeczpospolitej", "Gazety Prawnej", miesięcznika "Rachunkowość", "Doradcy Podatnika" oraz
- ponad 100 publikacji książkowych (m.in. "Samochody w firmie od 1 kwietnia 2015 r.", "VAT 2015", "Leksykon podatku dochodowego od osób prawnych 2015", "Leksykon Pracodawcy 2015", "Leksykon działalności gospodarczej", "Dochody uzyskane za granicą").

Wybitny ekspert z zakresu prawa podatkowego oraz problematyki postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych. Specjalizuje się w szczególności w podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowym. Doświadczony, uznany i ceniony konsultant wielu firm, doradza klientom w skomplikowanych transakcjach gospodarczych, przeprowadza audyty podatkowe. Reprezentuje klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, w tym Naczelnym Sądem Administracyjnym. Członek Rady Celno - Akcyzowej przy Ministerstwie Finansów I i II kadencji.
Członkini Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm - Klub Kobiet Biznesu, członek Krajowej Komisji Rewizyjnej Krajowej Izby Doradców Podatkowych, członek Komisji Rewizyjnej Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Podatkowego. Była również członkiem Rady Programowej "Monitora Celnego i Podatkowego" oraz redaktorem merytorycznym "Wskazówek podatkowych". Posiada międzynarodowy certyfikat menadżerski wydany przez The Institute of Leadership and Management w Londynie (ILM). 26 marca 2014 r. za całokształt działalności zawodowej i społecznej zajęła I miejsce w kategorii "Kobieta Wzór" w konkursie "Kobiety są przyszłością" organizowanym przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego w ramach międzynarodowego projektu Women.

Zarejestruj się ON-LINE

lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy:

Jezeli mają Państwo pytania związane ze szkoleniem, prosimy o kontakt: info@wlr.com.pl

Cennik szkolenia

1500 zł + 23% VAT
koszt uczestnictwa jednej osoby

750 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby w dowolnie wybranym dniu

1680 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby zgłoszonej po 17.06.016

850 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby w dowolnie wybranym dniu zgłoszonej po 17.06.2016

Podatki

PODATKI 2016

27 - 28 czerwca 2016 r.

hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

CEL SZKOLENIA

Rok 2016 jest czasem zmian podatkowych. Za sprawą podpisanych przez Prezydenta w sierpniu 2015 roku nowelizacji ustaw ordynacja podatkowa jak i ustaw o podatkach dochodowych przedsiębiorców czeka szereg zmian, z którymi do końca 2016 roku zalecamy zapoznanie się.

Dodatkowo zmiany w zakresie systemu odliczenia podatku VAT przy zastosowaniu systemu proporcji wprowadza ustawa o podatku VAT od stycznia 2016 roku oraz wyrok TSUE w sprawie statusu podatkowego samorządowych jednostek budżetowych.

Celem szkolenia jest przedstawienie zmian w podatku VAT , podatkach dochodowych od 2016 roku oraz nowych zasad obowiązujących w ordynacji podatkowej jak i funkcjonowania administracji podatkowej od 2016 roku. Uczestnicy szkolenia podczas zajęć uzyskują wiedze również o zmianach w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych.

PROGRAM

    Dzień pierwszy

1. Rejestry VAT - nowe obowiązki od 1 lipca 2016 r. i 1 stycznia 2017 r., w tym:

  • nowe wymogi w zakresie danych w rejestrach VAT,
  • nowy obowiązek comiesięcznego przesyłania bez wezwania rejestrów VAT do urzędu skarbowego i terminy wprowadzenia tego obowiązków w zależności od wielkości podmiotu (1 lipiec 2016 r., 1 styczeń 2017 r. i 1 styczeń 2018 r.),
  • szczegółowe wymogi w zakresie elektronicznego jednolitego pliku dotyczącego rejestrów VAT.

2. Błędy i braki na fakturach a prawo do odliczenia VAT naliczonego w świetle opinii rzecznika generalnego z 18 lutego 2016 r., w tym:

  • czy można odliczyć VAT naliczony z faktury zawierającej błędy lub braki w obowiązkowych elementach faktury,
  • w jaki sposób prawidłowo określić nazwę i rodzaj towaru/usługi na fakturze,
  • w jaki sposób prawidłowo określić datę dostawy oraz skutki nieprawidłowego jej wskazania na fakturze,
  • analiza dotychczasowej praktyki organów podatkowych w zakresie błędów i braków na fakturze w porównaniu do wniosków wynikających z opinii rzecznika generalnego.

3. Jednolity plik kontrolny a rozliczanie VAT od 1 lipca 2016 r., w tym:

  • obowiązki podatników wynikające z wprowadzenia jednolitego pliku kontrolnego,
  • struktura jednolitego pliku kontrolnego a ewidencje VAT,
  • zmiany w zakresie kontroli po wprowadzeniu jednolitego pliku kontrolnego,
  • zmiany w zakresie rozliczania VAT związane z wprowadzeniem jednolitego pliku kontrolnego,
  • sankcje za nieprzestrzeganie nowych regulacji.

4. Zmiany od 1 stycznia 2016 r. i w trakcie roku 2016 r., w tym:

  • prewspółczynnik - kiedy i jak należy go stosować - praktyczne problemy,
  • zmiana właściwości urzędów skarbowych od 1 stycznia i 1 lipca 2016 r.,
  • nowe zasady korekty deklaracji i naliczania odsetek za zwłokę,
  • klauzula nadużycia prawa a rozliczanie VAT,
  • zmiany w VAT projektowane w trakcie 2016 r.

5. Odliczanie VAT naliczonego - wybrane zagadnienia, w tym:

  • terminy odliczania VAT naliczonego,
  • błędy na fakturach a prawo do odliczenia VAT,
  • duplikaty faktur i faktury otrzymane z opóźnieniem - kiedy można odliczyć VAT,
  • zakazy odliczenia VAT naliczonego,
  • VAT z faktury za czynności kompleksowe,
  • zakup paliwa z wykorzystaniem kart paliwowych a prawo do odliczenia VAT,
  • faktury za usługi marketingowe a odliczanie VAT naliczonego,
  • tzw. rabat pośredni a obowiązek korekty VAT naliczonego.

6. Faktury i faktury korygujące - praktyka i najczęstsze problemy, w tym:

  • anulowanie faktur,
  • wystawienie faktury na błędnego kontrahenta,
  • błędy na fakturach a prawo do odliczenia VAT naliczonego,
  • termin ujęcia faktur korygujących u sprzedawcy i nabywcy,
  • duplikaty faktur a terminy odliczania VAT naliczonego,
  • faktury w walucie obcej - praktyczne problemy,
  • przedawnienie a faktury korygujące.

7. Kontrola w VAT - praktyczne problemy, w tym:

  • przedłużenie terminu zwrotu VAT,
  • puste faktury a dobra wiara kontrahenta,
  • usługi budowlane - brak zgłoszenia podwykonawców - skutki w VAT,
  • praktyczne problemy ze stosowaniem stawki 0 % w transakcjach zagranicznych.

8. Najnowsze orzecznictwo i interpretacje organów podatkowych w zakresie VAT, w tym:

  • potrącenie a zwrot VAT w 25 dni,
  • anulowanie faktur,
  • koszty dodatkowe wliczane do podstawy opodatkowania w imporcie towarów,
  • refakturowanie a stawka VAT,
  • zapłata kartą płatniczą a obowiązek stosowania kas rejestrujących,

9. Pytania i odpowiedzi.

    Dzień drugi

1. Korekty i zasady ich ujmowania w podatku dochodowym, w tym:

  • nowe zasady ujmowania faktur korygujących dotyczących przychodów i kosztów podatkowych od 1 stycznia 2016 r. (m.in. rabaty, zwroty, błędy),
  • zasady ujmowania faktur korygujących na przełomie 2015 r. i 2016 r.,
  • bonusy, rabaty roczne - zasady ujmowania,
  • likwidacja działalności gospodarczej a późniejsze korekty (np.: rabaty i zwroty),
  • korekta zeznań i deklaracji składanych w podatku dochodowym - zmiany od 1 stycznia 2016r.,
  • nowe zasady liczenia odsetek za zwłokę w przypadku korekty podatku dochodowego i zaliczek na podatek na ten podatek,
  • zmiana formy opodatkowania a zasady ujmowania faktur korygujących.

2. Niezapłacone faktury w 2015 r. i 2016 r., w tym:

  • likwidacja korekty kosztów w przypadku niezapłaconych faktur od 1 stycznia 2016 r.,
  • niezapłacone faktury kosztowe na przełomie 2015 r. i 2016 r.,
  • amortyzacja środków trwałych nabytych przed 1 stycznia 2016 r. a nieopłacone faktury.

3. Zmiany od 1 stycznia 2016 r. - pozostałe zagadnienia, w tym:

  • wydatki na tworzenie zakładowych żłobków, klubów dziecięcych i przedszkoli oraz dofinansowanie wspomnianych wydatków dla pracowników,
  • ulga na działalność badawczo-rozwojową - kiedy i kto może korzystać,
  • nowe zasady opodatkowania przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach przychodów lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych,
  • zmiana zasad opodatkowania niektórych przychodów rolników.

4. Przychody podatkowe - bieżące problemy i aktualne orzecznictwo, w tym:

  • dostawa towarów i świadczenie usług - praktyczne problemy związane z ustalaniem daty przychodu (np.: faktury wystawione przed wykonaniem usługi, wcześniejsze otrzymanie zapłaty a przychód),
  • usługi rozliczane w okresach rozliczeniowych a data powstania przychodu,
  • zasady korygowania przychodów z uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa,
  • przychody z nieodpłatnych i częściowo odpłatnych świadczeń,
  • przychody rozpoznawane na zasadzie kasowej,
  • bonusy, rabaty, premie pieniężne,
  • vouchery, karnety, karty podarunkowe - data powstania przychodu.

5. Koszty uzyskania przychodów - wybrane problemy, w tym:

  • koszty bezpośrednie i pośrednie (zasady kwalifikacji, moment potrącenia i sposób dokumentowania),
  • korekta kosztów uzyskania przychodów z niezapłaconych faktur - wątpliwości i praktyka,
  • koszty zaniechanych inwestycji,
  • wierzytelności nieściągalne, kary umowne i odszkodowania,
  • koszty usług niematerialnych - praktyczne problemy,
  • reklama, promocja i reprezentacja,
  • samochody w firmie (m.in. używanie samochodów służbowych do celów prywatnych, leasing samochodu a polisa AC),
  • wydatki na podwyższenie kapitału, wypłatę dywidendy, itp.

6. Nieodpłatne świadczenia, w tym:

  • nieodpłatne świadczenia na rzecz pracowników (np.: polisy ubezpieczeniowe, pakiety medyczne, imprezy integracyjne, samochody służbowe),
  • nieodpłatne pełnienie funkcji członka zarządu,
  • nieodpłatne świadczenia wspólników (udziałowców) na rzecz spółki (np.: nieoprocentowane pożyczki, użyczenie samochodu, praca własna wspólnika i jego małżonka),
  • zysk zatrzymany w spółce (kiedy jest neutralny podatkowo, a kiedy powoduje obowiązek zapłaty podatku),
  • korzystanie przez pracowników z majątku firmy (nieodpłatnie lub za częściową odpłatnością),
  • noclegi pracowników nie będących w podróży służbowej.

7. Podatek u źródła - praktyczne problemy, w tym:

  • ważność certyfikatu rezydencji - zmiany od 1 stycznia 2015 r.,
  • kiedy i od jakich świadczeń należy pobrać podatek u źródła,
  • obowiązki płatnika w zakresie podatku u źródła.

8. Pytania i odpowiedzi.


HARMONOGRAM

Dzień pierwszy
09:45 - 10:00 Rejestracja i przywitanie uczestników
10:00 - 11:30 Szkolenie
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:30 Szkolenie
13:30 - 14:00 Lunch
14:00 - 16:30 Szkolenie
16:30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Dzień drugi
08:45 - 09:00 Rejestracja i przywitanie uczestników
09:00 - 10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 13:00 Szkolenie
13:00 - 13:30 Lunch
13:30 - 15:30 Szkolenie
15:30 Zakończenie szkolenia

PRELEGENCI

Dorota Kosacka-Olszewska Doradca podatkowy (nr wpisu 06598), ceniony wykładowca na organizowanych w całym kraju konferencjach i szkoleniach z prawa podatkowego. Autorka i współautorka wielu publikacji z zakresu podatków, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa gospodarczego, w tym:

- kilkuset artykułów o tematyce prawno-podatkowej opublikowanych m.in. na łamach "Rzeczpospolitej", "Gazety Prawnej", miesięcznika "Rachunkowość", "Doradcy Podatnika" oraz
- ponad 100 publikacji książkowych (m.in. "Samochody w firmie od 1 kwietnia 2015 r.", "VAT 2015", "Leksykon podatku dochodowego od osób prawnych 2015", "Leksykon Pracodawcy 2015", "Leksykon działalności gospodarczej", "Dochody uzyskane za granicą").

Wybitny ekspert z zakresu prawa podatkowego oraz problematyki postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych. Specjalizuje się w szczególności w podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowym. Doświadczony, uznany i ceniony konsultant wielu firm, doradza klientom w skomplikowanych transakcjach gospodarczych, przeprowadza audyty podatkowe. Reprezentuje klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, w tym Naczelnym Sądem Administracyjnym. Członek Rady Celno - Akcyzowej przy Ministerstwie Finansów I i II kadencji.
Członkini Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm - Klub Kobiet Biznesu, członek Krajowej Komisji Rewizyjnej Krajowej Izby Doradców Podatkowych, członek Komisji Rewizyjnej Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Podatkowego. Była również członkiem Rady Programowej "Monitora Celnego i Podatkowego" oraz redaktorem merytorycznym "Wskazówek podatkowych". Posiada międzynarodowy certyfikat menadżerski wydany przez The Institute of Leadership and Management w Londynie (ILM). 26 marca 2014 r. za całokształt działalności zawodowej i społecznej zajęła I miejsce w kategorii "Kobieta Wzór" w konkursie "Kobiety są przyszłością" organizowanym przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego w ramach międzynarodowego projektu Women.


CENA SZKOLENIA

1500 zł + 23% VAT
koszt uczestnictwa jednej osoby

750 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby w dowolnie wybranym dniu

1680 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby zgłoszonej po 17.06.016

850 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby w dowolnie wybranym dniu zgłoszonej po 17.06.2016


Zarejestruj się ON-LINE
lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy: