Podatki

Podatki 2016

20 - 23 lipca 2016 r.

Hotel Litwor, ul. Krupówki 40, Zakopane

Cena szkolenia:
2390 zł

Cel szkolenia

Program

Harmonogram

Prelegenci

Cena

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z podatków, na którym zostaną omówione wszystkie najważniejsze zamiany w podatku VAT oraz CIT a także Ordynacji Podatkowej. Szkolenie odbędzie się w Zakopanem w hotelu LITWOR. Ten 5-cio gwiazdkowy obiekt jest usytuowany w najlepszej lokalizacji, przy głównej ulicy Zakopanego i gwarantuje gościom wysoki komfort wypoczynku oferując możliwość bezpłatnego skorzystania z basenu, jacuzzi czy siłowni. Poza zajęciami z podatków zadbaliśmy o organizację Państwa czasu wolnego.

W ramach szkolenia będzie można wybrać się na spacer po górach w celu podziwiania przepięknych widoków z Rusinowej Polany oraz zwiedzić Dolinę Chochołowską, w której zorganizowane będzie ognisko z kapelą góralską i mnóstwem atrakcji. Zarówno podczas wycieczki pieszej jak i podczas ogniska, będzie osoba, która zadba u Państwa dobre humory, opowiadając anegdoty góralskie i dzieląc się z nami wieloma informacjami na temat gór oraz interesujących osób tam żyjących. Zaprosimy Państwa do karczmy regionalnej urządzonej w klimacie góralskim, w której kapela grająca muzykę góralską będzie umilała nam czas.

Dla podniesienia Państwa komfortu zapewniamy Państwu dodatkowy nocleg po szkoleniu, dzięki czemu nie będą musieli Państwo ostatniego dnia szkolenia wymeldowywać się z pokoju, ale spokojnie wyspać się i następnego dnia po śniadaniu spokojnie zrobić zakupy i udać się w drogę powrotną do domu. Dla osób zainteresowanych przedłużeniem pobytu możemy zaproponować specjalne, niższe ceny, które hotel zaproponował firmie WLR.

    DZIEŃ I

(PODATEK VAT W 2016 R. oraz JEDNOLITY PLIK KONTROLNY)

1. Odzyskiwanie VAT przy pomocy pre-współczynnika - zmiana przepisów od 01.01.2016 r.:

  • Nowe uregulowania - przyczyny wprowadzenia i zasady stosowania;
  • Zakupy związane z prowadzoną działalnością gospodarczą i zakupy pozostałe;
  • Metody ustawowe wyliczania pre-współczynnika w przykładach;
  • Zmiana pre-współczynnika po zakończeniu roku;
  • Wyliczenie pre-współczynnika a współczynnik - nałożenie zasad odliczania;
  • Konsekwencje praktyczne zmian.

2. Pozostałe zmiany przepisów od 01.01.2016 r.:

  • Zmiana właściwości US w zakresie rozliczeń podatku VAT - skutki praktyczne;
  • Brak konieczności składania korekt z uzasadnieniem.

3. Najnowsze wyroki ETS i NSA a rozliczenia w zakresie podatku VAT w 2016 r.:

  • Nowe zasady rozliczania komorników - wystawiane faktury z tytułu postępowania egzekucyjnego;
  • Gmina a nie jednostka budżetowa jako podatnik podatku VAT;
  • Czynności samorządu terytorialnego w zakresie podatku VAT i poza nim;
  • Praktyczne aspekty rozliczeń faktur otrzymanych od komorników oraz od jednostek budżetowych;
  • Stawka 8% w przypadku refaktur za media i zasady stosowania refaktur.

4. Uregulowania prawne dotyczące jednolitego pliku kontrolnego (JPK):

  • Zasada kontroli urzędów skarbowych prowadzonych drogę elektroniczną - kontrole podatkowe, czynności sprawdzające, kontrole UKS a JPK;
  • Prowadzenie ksiąg w formie elektronicznej a konieczność stosowania JPK;
  • Przedstawianie elektronicznie ksiąg rachunkowych;
  • Przedstawianie drogą elektroniczną dowodów księgowych;
  • Przepisy przejściowe w zakresie wdrażania JPK - daty: 1 lipca 2016 r., 1 lipca 2018 r.;
  • Decyzja wydawana drogą elektroniczną;
  • Konsekwencje prawne braku dostosowania się do wymogów elektronicznej kontroli.

5. Standardy przesyłania plików:

  • Format PDF, JPG - wysyłka dokumentów w tym formacie pomiędzy kontrahentami a czy też do US?;
  • Format XML - obowiązkowy format wysyłki dokumentów do kontaktów z US;
  • Przekształcanie ksiąg i dokumentów z Excel na inne pliki, w tym PDF i XML;
  • Zdalny dostęp do danych spółki.

6. Założenia wysyłki JPK - Format JPK w przypadku:

  • Ksiąg podatkowych i rachunkowych;
  • Wyciągów bankowych;
  • Magazynu i gospodarki magazynowej;
  • Ewidencji zakupów i ewidencji sprzedaży dla podatku VAT;
  • Faktur;
  • Książki przychodów i rozchodów;
  • Ewidencji przychodów.

7. Problemy techniczne z funkcjonowaniem JPK:

  • Obowiązek dostosowania systemów księgowych do JPK;
  • Problemy techniczne związane z funkcjonowaniem JPK a możliwość wysyłki w innej formie dokumentów;
  • Kontrola podatkowa "standardowa" a drogą elektroniczną - różnice.

8. Dyskusja z uczestnikami.

    DZIEŃ II

(PODATEK CIT W 2016 r. oraz inne przepisów podatkowych, w tym Ordynacja podatkowa)

1.Rozliczanie przychodu podatkowego i jego korygowanie - zmiany od 01.01.2016 r.:

  • Pojęcie przychodu podatkowego;
  • Moment powstania przychodu podatkowego;
  • Korygowanie przychodu podatkowego "in plus" oraz "in minus";
  • Moment ujęcia korekty przychodu: bieżąco czy wstecz?
  • Zmiany w zakresie rozliczania faktur korygujących na gruncie podatku dochodowego;
  • Problemy praktyczne związane z rozliczaniem korekt faktur

2. Koszty uzyskania przychodów - zmiany od 01.01.2016 r.

  • Pojęcie kosztów podatkowych pośrednich i bezpośrednich;
  • Niezapłacone faktury a obowiązek wyłączania wydatków z KUP;
  • Korekta kosztów zapłaconych;
  • Zmiany w zakresie wyłączania z KUP od 01.01.2016 r.;
  • Brak konieczności korygowania kosztów od 01.01.2016 r.
  • Przepisy przejściowe - rozliczanie kosztów na przełomie roku;
  • Problemy praktyczne z wyłączaniem wydatków z KUP obecnie i po zmianach.

3. Pozostałe zmiany obowiązujące od 2016 r.:

  • Działalność badawczo - rozwojowa a ulga od podstawy opodatkowania;
  • Preferencje dla spółek typu venture capital;
  • Zniesienie opodatkowania aportu własności intelektualnej i przemysłowej.

4. Podatek u źródła po zmianach w 2016 r.:

  • Zwolnienie z podatku odsetek lub dyskonta od listów zastawnych;
  • Funkcjonowanie certyfikatu rezydencji;
  • Najnowsze wyjaśnienia i orzecznictwo dotyczące podatku u źródła,
  • opodatkowanie korzystania z urządzeń przemysłowych (środków transportu),
  • rozliczanie zakupu biletów lotniczych bezpośrednio w liniach lotniczych i poprzez biura podróży;
  • dokumenty rozliczeniowe związane z podatkiem u źródła

5. Transfer pricing po zmianach w 2016 r.:

  • Nowe obowiązki raportowania funkcjonowania transakcji z podmiotami powiązanymi za 2016 r.
  • Spółki niemające osobowości a obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej za 2015 r.;
  • Zmiany wprowadzane od 2017 r.: nowe progi, treść dokumentacji podatkowej - zarys problemu;
  • Kontrole urzędów skarbowych w zakresie transfer pricing - omówienie praktycznych aspektów.

6. Zmiany ustawy o opłatach lokalnych

  • Nowe pojęcie obiektu budowlanego - znaczenie praktyczne;
  • Nowa deklaracja podatku od nieruchomości;
  • Nowa opłata reklamowa: zasady stosowania, wyliczania, wpłacania.

7.Wydawanie indywidualnych i ogólnych interpretacji podatkowych:

  • Nowe wnioski o wydanie interpretacji indywidualnej od 01.01.2016 r.;
  • Zmiana właściwości miejscowej organów podatkowych wydających interpretacje indywidualne;
  • Interpretacja indywidualna a interpretacja ogólna - nowe zasady przypisywania interpretacji ogólnej do interpretacji indywidualnej;
  • Wydawanie interpretacji w sposób elektroniczny;
  • Ogłaszanie indywidualnych interpretacji podatkowych;
  • Kilka podmiotów występujących wspólnie o wydanie interpretacji indywidualnej - nowa możliwość.

8. Odsetki podatkowe po zmianach w 2016 r.:

  • Naliczanie odsetek według nowych zasad;
  • Obniżona wysokość odsetek: 50%;
  • Przypadki stosowania podwyższonej stawki odsetek podatkowych: 150%;
  • Przykłady wyliczania odsetek podatkowych przed i po zmianie;
  • Doprecyzowania zasad uznawania momentu zapłaty za zobowiązanie podatkowe;
  • Zaliczanie zapłat na zaległości podatkowe przez organy skarbowe
  • Odpowiedzialność podatkowa za zobowiązania - doprecyzowanie zasad w szczególnych sytuacjach, w tym: małżonkowie, wspólnicy.

9. Nowy Rejestr Zastawów Skarbowych:

  • Zasady tworzenia Rejestru;
  • Wniosek o wpis do rejestru;
  • Funkcjonowanie Rejestru według nowych przepisów;
  • Techniczne aspekty związane z nowym Rejestrem: sposób prowadzenia Rejestru, uzyskiwanie danych z Rejestru

10. Zmiany zasad funkcjonowania pełnomocnika do spraw podatkowych od 1 lipca 2016 r.:

  • Nowy rozdział ordynacji podatkowej dotyczący pełnomocników;
  • Pojęcie pełnomocnika ogólnego i do poszczególnych spraw;
  • Ustanowienie i funkcjonowanie pełnomocnika w zmienionych przepisach;
  • Zasady ustanawiania pełnomocników ogólnych;
  • Centralny Rejestr ogólnych pełnomocnictw - zasady tworzenia i wpisywania osób jako pełnomocników
  • Problemy praktyczne związane z nowymi uregulowaniami.

11. Dyskusja z uczestnikami.

DZIEŃ I

16:00 Przyjazd uczestników
19:00 Kolacja w restauracji Koneser (w hotelu Litwor)

 

DZIEŃ II

08:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:30 Szkolenie
12:30 - 13:15 Lunch
13:15 - 15:00 Szkolenie
15:30 - 19:00 Wycieczka z przewodnikiem (Rusinowa Polana)
19:00 Kolacja w karczmie góralskiej przy dźwiękach kapeli góralskiej

 

DZIEŃ III

08:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:30 Szkolenie
12:30 - 13:15 Lunch
13:15 - 15:00 Szkolenie
19:00 Ognisko w Dolinie Chochołowskiej/Kolacja w Karczmie góralskiej

 

DZIEŃ IV

07:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 11:00 Wymeldowanie się z hotelu

Joanna Patyk Doradca Podatkowy, Prawnik, Absolwentka i stypendystka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Posiada 12-letnie doświadczenie w zakresie podatków, które zdobyła pracując w kancelarii prawno - podatkowej oraz międzynarodowej firmie konsultingowej. Obecnie właścicielka Kancelarii Podatkowej TAX & BUSINESS. Specjalistka w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w tym rozliczeń transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi - Transfer Pricing oraz podatku u źródła, a także podatku od towarów i usług. Współautorka książek: "Dokumentacja VAT", "Komentarz do podatku dochodowego od osób prawnych" - wydanie:2008 i 2010 oraz autorka licznych publikacji prasowych, w tym w Gazecie Prawnej oraz Przeglądzie Podatkowym.

Zarejestruj się ON-LINE

lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy:

Jezeli mają Państwo pytania związane ze szkoleniem, prosimy o kontakt: info@wlr.com.pl

Cennik szkolenia

2790 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby (w pok. 1-osobowym)

2390 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby (w pok. 2-osobowym)

Podatki

Podatki 2016

20 - 23 lipca 2016 r.

Hotel Litwor, ul. Krupówki 40, Zakopane

CEL SZKOLENIA

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z podatków, na którym zostaną omówione wszystkie najważniejsze zamiany w podatku VAT oraz CIT a także Ordynacji Podatkowej. Szkolenie odbędzie się w Zakopanem w hotelu LITWOR. Ten 5-cio gwiazdkowy obiekt jest usytuowany w najlepszej lokalizacji, przy głównej ulicy Zakopanego i gwarantuje gościom wysoki komfort wypoczynku oferując możliwość bezpłatnego skorzystania z basenu, jacuzzi czy siłowni. Poza zajęciami z podatków zadbaliśmy o organizację Państwa czasu wolnego.

W ramach szkolenia będzie można wybrać się na spacer po górach w celu podziwiania przepięknych widoków z Rusinowej Polany oraz zwiedzić Dolinę Chochołowską, w której zorganizowane będzie ognisko z kapelą góralską i mnóstwem atrakcji. Zarówno podczas wycieczki pieszej jak i podczas ogniska, będzie osoba, która zadba u Państwa dobre humory, opowiadając anegdoty góralskie i dzieląc się z nami wieloma informacjami na temat gór oraz interesujących osób tam żyjących. Zaprosimy Państwa do karczmy regionalnej urządzonej w klimacie góralskim, w której kapela grająca muzykę góralską będzie umilała nam czas.

Dla podniesienia Państwa komfortu zapewniamy Państwu dodatkowy nocleg po szkoleniu, dzięki czemu nie będą musieli Państwo ostatniego dnia szkolenia wymeldowywać się z pokoju, ale spokojnie wyspać się i następnego dnia po śniadaniu spokojnie zrobić zakupy i udać się w drogę powrotną do domu. Dla osób zainteresowanych przedłużeniem pobytu możemy zaproponować specjalne, niższe ceny, które hotel zaproponował firmie WLR.


PROGRAM

    DZIEŃ I

(PODATEK VAT W 2016 R. oraz JEDNOLITY PLIK KONTROLNY)

1. Odzyskiwanie VAT przy pomocy pre-współczynnika - zmiana przepisów od 01.01.2016 r.:

  • Nowe uregulowania - przyczyny wprowadzenia i zasady stosowania;
  • Zakupy związane z prowadzoną działalnością gospodarczą i zakupy pozostałe;
  • Metody ustawowe wyliczania pre-współczynnika w przykładach;
  • Zmiana pre-współczynnika po zakończeniu roku;
  • Wyliczenie pre-współczynnika a współczynnik - nałożenie zasad odliczania;
  • Konsekwencje praktyczne zmian.

2. Pozostałe zmiany przepisów od 01.01.2016 r.:

  • Zmiana właściwości US w zakresie rozliczeń podatku VAT - skutki praktyczne;
  • Brak konieczności składania korekt z uzasadnieniem.

3. Najnowsze wyroki ETS i NSA a rozliczenia w zakresie podatku VAT w 2016 r.:

  • Nowe zasady rozliczania komorników - wystawiane faktury z tytułu postępowania egzekucyjnego;
  • Gmina a nie jednostka budżetowa jako podatnik podatku VAT;
  • Czynności samorządu terytorialnego w zakresie podatku VAT i poza nim;
  • Praktyczne aspekty rozliczeń faktur otrzymanych od komorników oraz od jednostek budżetowych;
  • Stawka 8% w przypadku refaktur za media i zasady stosowania refaktur.

4. Uregulowania prawne dotyczące jednolitego pliku kontrolnego (JPK):

  • Zasada kontroli urzędów skarbowych prowadzonych drogę elektroniczną - kontrole podatkowe, czynności sprawdzające, kontrole UKS a JPK;
  • Prowadzenie ksiąg w formie elektronicznej a konieczność stosowania JPK;
  • Przedstawianie elektronicznie ksiąg rachunkowych;
  • Przedstawianie drogą elektroniczną dowodów księgowych;
  • Przepisy przejściowe w zakresie wdrażania JPK - daty: 1 lipca 2016 r., 1 lipca 2018 r.;
  • Decyzja wydawana drogą elektroniczną;
  • Konsekwencje prawne braku dostosowania się do wymogów elektronicznej kontroli.

5. Standardy przesyłania plików:

  • Format PDF, JPG - wysyłka dokumentów w tym formacie pomiędzy kontrahentami a czy też do US?;
  • Format XML - obowiązkowy format wysyłki dokumentów do kontaktów z US;
  • Przekształcanie ksiąg i dokumentów z Excel na inne pliki, w tym PDF i XML;
  • Zdalny dostęp do danych spółki.

6. Założenia wysyłki JPK - Format JPK w przypadku:

  • Ksiąg podatkowych i rachunkowych;
  • Wyciągów bankowych;
  • Magazynu i gospodarki magazynowej;
  • Ewidencji zakupów i ewidencji sprzedaży dla podatku VAT;
  • Faktur;
  • Książki przychodów i rozchodów;
  • Ewidencji przychodów.

7. Problemy techniczne z funkcjonowaniem JPK:

  • Obowiązek dostosowania systemów księgowych do JPK;
  • Problemy techniczne związane z funkcjonowaniem JPK a możliwość wysyłki w innej formie dokumentów;
  • Kontrola podatkowa "standardowa" a drogą elektroniczną - różnice.

8. Dyskusja z uczestnikami.

    DZIEŃ II

(PODATEK CIT W 2016 r. oraz inne przepisów podatkowych, w tym Ordynacja podatkowa)

1.Rozliczanie przychodu podatkowego i jego korygowanie - zmiany od 01.01.2016 r.:

  • Pojęcie przychodu podatkowego;
  • Moment powstania przychodu podatkowego;
  • Korygowanie przychodu podatkowego "in plus" oraz "in minus";
  • Moment ujęcia korekty przychodu: bieżąco czy wstecz?
  • Zmiany w zakresie rozliczania faktur korygujących na gruncie podatku dochodowego;
  • Problemy praktyczne związane z rozliczaniem korekt faktur

2. Koszty uzyskania przychodów - zmiany od 01.01.2016 r.

  • Pojęcie kosztów podatkowych pośrednich i bezpośrednich;
  • Niezapłacone faktury a obowiązek wyłączania wydatków z KUP;
  • Korekta kosztów zapłaconych;
  • Zmiany w zakresie wyłączania z KUP od 01.01.2016 r.;
  • Brak konieczności korygowania kosztów od 01.01.2016 r.
  • Przepisy przejściowe - rozliczanie kosztów na przełomie roku;
  • Problemy praktyczne z wyłączaniem wydatków z KUP obecnie i po zmianach.

3. Pozostałe zmiany obowiązujące od 2016 r.:

  • Działalność badawczo - rozwojowa a ulga od podstawy opodatkowania;
  • Preferencje dla spółek typu venture capital;
  • Zniesienie opodatkowania aportu własności intelektualnej i przemysłowej.

4. Podatek u źródła po zmianach w 2016 r.:

  • Zwolnienie z podatku odsetek lub dyskonta od listów zastawnych;
  • Funkcjonowanie certyfikatu rezydencji;
  • Najnowsze wyjaśnienia i orzecznictwo dotyczące podatku u źródła,
  • opodatkowanie korzystania z urządzeń przemysłowych (środków transportu),
  • rozliczanie zakupu biletów lotniczych bezpośrednio w liniach lotniczych i poprzez biura podróży;
  • dokumenty rozliczeniowe związane z podatkiem u źródła

5. Transfer pricing po zmianach w 2016 r.:

  • Nowe obowiązki raportowania funkcjonowania transakcji z podmiotami powiązanymi za 2016 r.
  • Spółki niemające osobowości a obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej za 2015 r.;
  • Zmiany wprowadzane od 2017 r.: nowe progi, treść dokumentacji podatkowej - zarys problemu;
  • Kontrole urzędów skarbowych w zakresie transfer pricing - omówienie praktycznych aspektów.

6. Zmiany ustawy o opłatach lokalnych

  • Nowe pojęcie obiektu budowlanego - znaczenie praktyczne;
  • Nowa deklaracja podatku od nieruchomości;
  • Nowa opłata reklamowa: zasady stosowania, wyliczania, wpłacania.

7.Wydawanie indywidualnych i ogólnych interpretacji podatkowych:

  • Nowe wnioski o wydanie interpretacji indywidualnej od 01.01.2016 r.;
  • Zmiana właściwości miejscowej organów podatkowych wydających interpretacje indywidualne;
  • Interpretacja indywidualna a interpretacja ogólna - nowe zasady przypisywania interpretacji ogólnej do interpretacji indywidualnej;
  • Wydawanie interpretacji w sposób elektroniczny;
  • Ogłaszanie indywidualnych interpretacji podatkowych;
  • Kilka podmiotów występujących wspólnie o wydanie interpretacji indywidualnej - nowa możliwość.

8. Odsetki podatkowe po zmianach w 2016 r.:

  • Naliczanie odsetek według nowych zasad;
  • Obniżona wysokość odsetek: 50%;
  • Przypadki stosowania podwyższonej stawki odsetek podatkowych: 150%;
  • Przykłady wyliczania odsetek podatkowych przed i po zmianie;
  • Doprecyzowania zasad uznawania momentu zapłaty za zobowiązanie podatkowe;
  • Zaliczanie zapłat na zaległości podatkowe przez organy skarbowe
  • Odpowiedzialność podatkowa za zobowiązania - doprecyzowanie zasad w szczególnych sytuacjach, w tym: małżonkowie, wspólnicy.

9. Nowy Rejestr Zastawów Skarbowych:

  • Zasady tworzenia Rejestru;
  • Wniosek o wpis do rejestru;
  • Funkcjonowanie Rejestru według nowych przepisów;
  • Techniczne aspekty związane z nowym Rejestrem: sposób prowadzenia Rejestru, uzyskiwanie danych z Rejestru

10. Zmiany zasad funkcjonowania pełnomocnika do spraw podatkowych od 1 lipca 2016 r.:

  • Nowy rozdział ordynacji podatkowej dotyczący pełnomocników;
  • Pojęcie pełnomocnika ogólnego i do poszczególnych spraw;
  • Ustanowienie i funkcjonowanie pełnomocnika w zmienionych przepisach;
  • Zasady ustanawiania pełnomocników ogólnych;
  • Centralny Rejestr ogólnych pełnomocnictw - zasady tworzenia i wpisywania osób jako pełnomocników
  • Problemy praktyczne związane z nowymi uregulowaniami.

11. Dyskusja z uczestnikami.


HARMONOGRAM

DZIEŃ I

16:00 Przyjazd uczestników
19:00 Kolacja w restauracji Koneser (w hotelu Litwor)

 

DZIEŃ II

08:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:30 Szkolenie
12:30 - 13:15 Lunch
13:15 - 15:00 Szkolenie
15:30 - 19:00 Wycieczka z przewodnikiem (Rusinowa Polana)
19:00 Kolacja w karczmie góralskiej przy dźwiękach kapeli góralskiej

 

DZIEŃ III

08:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:30 Szkolenie
12:30 - 13:15 Lunch
13:15 - 15:00 Szkolenie
19:00 Ognisko w Dolinie Chochołowskiej/Kolacja w Karczmie góralskiej

 

DZIEŃ IV

07:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 11:00 Wymeldowanie się z hotelu

PRELEGENCI

Joanna Patyk Doradca Podatkowy, Prawnik, Absolwentka i stypendystka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Posiada 12-letnie doświadczenie w zakresie podatków, które zdobyła pracując w kancelarii prawno - podatkowej oraz międzynarodowej firmie konsultingowej. Obecnie właścicielka Kancelarii Podatkowej TAX & BUSINESS. Specjalistka w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w tym rozliczeń transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi - Transfer Pricing oraz podatku u źródła, a także podatku od towarów i usług. Współautorka książek: "Dokumentacja VAT", "Komentarz do podatku dochodowego od osób prawnych" - wydanie:2008 i 2010 oraz autorka licznych publikacji prasowych, w tym w Gazecie Prawnej oraz Przeglądzie Podatkowym.


CENA SZKOLENIA

2790 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby (w pok. 1-osobowym)

2390 zł + 23% VAT
koszt udziału jednej osoby (w pok. 2-osobowym)


Zarejestruj się ON-LINE
lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy: